Medlemsskap

Skicka mail med namn och emailadress till kontakt@svenskafellponnyforeningen.se samt om ni betalat in enskilt eller familj. Skriv vilket år det gäller.

Medlemskapet gäller från 1 januari till 31 december.

Viktigt: All vår kommunikation sker via mail. Har ni inte tillgång till mail ange er fulla adress så skickar vi information med vanlig post.

Medlemsavgiften för 2024:

200kr enskild, alternativt 300kr familj bosatt på samma adress. Ange namn vid betalning.

Bg: 5041-6353 Swish: 1235931886

Som medlemmar har ni rösträtt på Fellponnyföreningens årsmöten.

Försäljning av SFPF's artiklar

Stödmedlem

Har du som medlem bilder på din Fellponny som du vill dela med oss? Skicka gärna bilderna till oss så lägger vi upp dom i fotoalbum.

Bilden skickar du till vår mejl kontakt@svenskafellponnyforeningen.se genom att du skickar bilden/bilder så godkänner du att vi får använda bilden och att den får visas för allmänheten.

Vår logga finns som schabloner. De kan strykas på ett valfritt plagg och finns i två storlekar, 50 kr paret.

Beställ genom att maila Fellponnyföreningen.

Om du vill kan tänka dig att stödja föreningen med en liten summa så är det förstås välkommet. Som stödmedlem så får du "fellbladet" som vi ger ut fyra gånger per år.